uto05062025

Aktualizovanéuto, 04 feb 2025 4pm

  • Vytvoriť účet
    *
    *
    *
    *
    *
    *

    Polia označené hviezdičkou (*) sú povinné.

Banskobystričan.sk

Back Úvod PR články Dobrá reklama by mala mať svoj cieľ

Dobrá reklama by mala mať svoj cieľ

( 1 x )

Reklama posúva produkty ďalej. Vytvára o nich obraz, príbeh či atmosféru. Zákazníkom vysvetľuje, prečo je dôležité a nutné produkt vlastniť. Prečo je to dobré, prestížne alebo štýlové. Pozitívne predáva, a preto je treba reklamu navrhnúť tak, aby bola pozitívne vrstvená na rôznych platformách.

Nie je nad osobnú, kontaktnú reklamu, keď ste priamo pri zákazníkoch a máte možnosť ich presvedčiť alebo povzbudiť ku kúpe. 

Spôsob ako podčiarknuť dôležité veci

Práve pri kontaktnej reklame pri výstavách či veľtrhoch je potrebné vedieť zaujať. Aby cesty ľudí zamieril práve k vášmu stánku a vy tam môžete začať s predvádzaním. Moderné výstavné stánky by mali byť jednoduché, modulovateľné a kreačne zaujímavé. Aby zároveň upútali, nerušili a podčiarkli potenciál produktu.

Pri reklame či kampani na veľkých výstaviskách, kde je nie len obrovská konkurencia, ale aj „vizuálny smog“, sa musíte jasne odčleniť. Pozor na veci, ktoré už moderných ľudí otravujú, sú opozerané a pre potenciálnych zákazníkov rušivé.

Zaujať dokážete čistými líniami, jedinečnosťou či nevšednosťou. Rovnako ako tradičnými vzormi, ktoré u ľudí môžu vzbudiť pozitívne a príjemné spomienky. Práve to ich upúta, zaujme a priláka až priamo ku vám.

Využite efekt hračiek pre deti

Predstavte si, ako zaujmú pekné hračky pre deti. Reklama má na ľudí pôsobiť ako hračky v očiach najmenších. Zákazník tam proste musí vstúpiť, lebo ho to láka. Všetko si detailne poprezerať a nakoniec, nechce odísť s prázdnymi rukami a musí si niečo kúpiť.

Efekt hračkárstva je účinný, spôsob ako cieliť a budovať reklamu s vysokým účinkom. Zapamätateľnosť je najlepší spôsob akým sa vytvorí dlhodobé spojenie s firmou alebo ich produktom.

Vtedy je nevyhnutné pracovať s emóciou, ktorá je o prežívaní vzťahu človeka k veciam a javom okolitého sveta a k sebe samému. Pochopiť a aplikovať niečo podobné do reklamy na výstave, vám potom určite pomôže zabodovať!

Pridať komentár


Bezpečnostný kód
Obnoviť