Ako zjednodušiť komunikáciu spoločnosti so zákazníkom
- pondelok, 15. apríl 2019
- PR články
Efektívny telemarketing má tak mnoho tvárí. Zvyčajne sa delí na prichádzajúce a odchádzajúce hovory. Medzi jeho úlohy patrí tvorba (aktualizácia) klientskych databáz, získavanie informácií a údajov, určovanie, prezentácia tovarov a služieb, vymenovanie stretnutí a vyhľadávanie sponzorov. V prvom rade je však telemarketing vytvorenie obrazu a podpora lojality.
Podnikanie alebo reklama cez telefón?
Telemarketing, alebo podnikanie cez telefón, sa ukázal ako jeden z najziskovejších spôsobov, ako začať podnikať. Štúdie ukazujú, že predaj po telefóne je 10-krát lacnejší ako klasický predaj na mieste. Pri takomto znižovaní nákladov sa ušetrí aj produktivita práce a spoločnosť tak získa ďalší zdroj na svoj rozvoj.
Ako sme už spomínali, je ho možno rozdeliť do dvoch typov:
· prichádzajúce hovory- zhromažďovanie spätnej väzby od aktívnych zákazníkov a spracovanie žiadostí od potenciálnych zákazníkov;
· odchádzajúce hovory - dotazovanie, hlasovanie a telefonický predaj.
Dobrý telemarketing sa však aplikuje na každú jednu situáciu, vďaka čomu dokážete predať aj dobrú Viagru, zachraňujúcu nejednu situáciu.
Dobrá príležitosť ako propagovať vaše podnikanie
Napriek tomu, že v súčasnosti je telemarketing vnímaný väčšinou negatívne kvôli bezohľadným inzerentom, je to stále dobrá príležitosť propagovať vaše podnikanie.
Telemarketing sa môže predávať v segmente b2c aj vo vzácnom b2b. Dáva vám náskok pred konkurentmi, je schopný nadviazať silný vzťah medzi podnikom a kupujúcim, ako aj sprostredkovať všetky užitočné informácie súvisiace s produktom alebo službou. Tak sa o tom presvedčte aj vy, pretože ide o jeden z najlepších a jednoduchých spôsobov, ako zlepšiť vašu komunikáciu so zákazníkom.